Friday, October 14, 2011

Elvana Gjata - Vetës


Ditët vetëm pa fjalë
Netët pa gjum ti falë
Më thoje zemër të kam
Për ty njësoj jam

Ref.
Vetëm një fjalë
Do të them dhe do zhdukem ngadal
Të jem me ty
Ti e di se në shpirt ty të mbaj

Vetëm një fjalë
Do të them dhe do zhdukem ngadal
Do ishte më mirë
Të më thuash njëher më fal

Shiko sa pranë
Buzës tënde jam
Mos më lër të pres me gjatë
Puthmë për të fundit natë


Days are without words
Sleepless nights because of you
More to say I have on my heart
For you only I am

Just a word
I'll say and I'll slowly disappear
to be with you
you know that i hold you close to my heart

oh I'll say just one word and then I'll slowly disappear
it would have been better
for you to have said sorry at least once

you see how close I am to your lips
don't let me wait any longer
kiss me for our last night

No comments:

Post a Comment