Tuesday, October 11, 2011

Kejsi Tola - Më merr në ëndërr

This is the Albanian song for Eurovision Song Contest 2009, in Albanian



Unë jam e jotja çdo ditë që kalon
Unë jam me ty kur larg të kam
Edhe një çast nëse ti më mungon
Unë mbyll dy sytë të ndjej pranë

Asgjë më shumë jo, nga ty nuk kerkoj
Asgjë më shumë se sa një çast
Kur ti je larg vetëm ty të mendoj
Unë mbyll dy sytë
Mbyll dy sytë të ndjej pranë
Të ndjej

Sa herë ti, ti më fton
Sa herë më merr ti në ëndërr
Jo, jo, ti mos më zgjo
Nga kjo magji e dashurisë

Më kërko në pafundësi
Më kërko unë do vij

English translation

I am yours with every day that goes by,
And I’m with you, when you are far
And if for a moment you’re not with me,
I close my eyes and feel you near

I don’t ask anything more from you,
Nothing more than just this moment
When you are far I can only think of you,
I close my eyes
I close my eyes and feel you, feel you near

Every time you invite me,
Every time you take me into your dreams
No, no, don’t wake me up,
From this magic of love
Search for me in eternity,
Search for me and I’ll come

Search for me In your dreams.
Search for me It’s where I’ll be.

No comments:

Post a Comment