Thursday, October 13, 2011

Morfina - Në rrugën time



Ishim mbrem ne bashk
nje det më mrekulli
dhe hëna atje lart
shkëlqente në vetmi

në sytë e tu veç shoh
paqe e dashuri
papritmas një shtrëngatë
shkatërron ketë lumturi

HEJ
më shiko në sy

KËRKOJ
atë që ti ke marrë

KU JE
smundem të të gjej

NUK DI
si un të veproj

Zhduku ti nga jeta ime
Me ler te qetë në rrugën time
ke qenë për mua vetëm nje zhgenjim
Asgjë më shumë veç një fixim

Zvarritem ne erresirë
Me shpirtin tim të ngrirë
Vetmia më ka përfshirë
Kujtimi i saj i mpirë

Ndjenjën e frenoj
Zemrën gurë e bej
Pendesa vlerë nuk ka
për atë çka koha la

HEJ
Më shiko në sy

KËRKOJ
të më lësh të qetë

KU JË
s'dua më të gjej

NUK DI
pse humba kohë me ty

Zhduku ti nga jeta ime
Me ler te qetë në rrugën time
ke qenë për mua vetëm nje zhgenjim
Asgjë më shumë veç një fixim

No comments:

Post a Comment