Saturday, October 15, 2011

Enis Bytyqi - Te ndjej

For some weird reason all the Albanian male pop music artists make this very ethnic pop... I was able to find only this that wasn't too odd to my taste... I like some parts of it. I wish they had continued with the Western style ballad the beginning promises. But - some good melodies and there's nothing wrong with Enis.


Now, I'm not sure at all about this text:

Të ndjek nga pas,
Po ë bëj me kast
Te t' thëm sa të dua,
S'dua te t' humbas,
Mendja s'te shkon jo që të ndalosh
Mir do t'bëje ta mendosh,
Zemra kur flet,
Thot e di vet,
Kë të duash luaj,
Loja po të pret, Te dashurosh po, ështe jeta vet,
Nga nje lum u bëra det

Sot dua të ndjej, e të rrembej dashuri
Ty dua të ndjej, të ti të gjej
veç lumturi

Sa her me flet,
Më mbush me jet,
Nje jet dua vec më ty ta kem,
Ditën dhe natën me ty te rri,
Ne diell an ne shi,
Në mend ta mbaj,
Kush të vë faj;
Më thua dua të jem larg asaj,
Unë te premtova fjalen ta mbaj,
Të ti puth syt me vajë

Une ne mend do ta mbaj,
Kush te ve ty ne faj,
Me thua dua te jem larg asaj,
Unë ty te premtova, fjalen do ta mbaj
Të ti puth syt me vajë.

vaj is oil, vajë nurse... I think it sounds better to kiss someone's eyes with nursing care than with oil... but neither sounds good. I wonder what it really says.

No comments:

Post a Comment